مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 20:572022-10-15اجتماعي

فارس من| ورودی شهر رشت دائماً در حال پاکسازی/ پلیس راه متخلفان را جریمه کند


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت از پاکسازی و جمع آوری زباله ها در ورودی شهرها خبر داده و در عین حال از پلیس راه خواسته تا خودروهایی که در جاده زباله و نخاله می ریزند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سامانه فارس من بستری برای جمع آوری مطالبات مردمی و پاسخگویی به هنگام نسبت به مطالبات ثبت شده از سوی مسوولان مربوطه است.

  اخیراً مطالبه ای در این سامانه با عنوان بسیجی وار و جهادی تمهیداتی بیندیشند تا پاکبانان و حافظان محیط زیست اقدام به جمع آوری این زباله ها در جاده ها و معابر بکنند.

همگی باید برای محیط زیست بی نظیر گیلان تلاش کنیم.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت در گفت وگو با فارس در این رابطه گفته است که ما در جمع آوری زباله ورودی های شهر کوتاهی نمی کنیم و پاکسازی کنار جاده ها و اطراف آن دائم در حال انجام گرفتن است.

  حسن هادی زاده همچنین از پلیس راه خواسته تا نسبت به خودروهای گردشگرانی که زیان در جاده می زنند نیز اعمال قانون را در دستور کار قرار دهد.

  رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت می گوید: پلیس راه به علت ریزش زباله می بایست برابر کد تخلف شماره 2073 که در آن پرتاب کردن و ریختن ضایعات، زباله، اشیا، آب دهان و بینی و امثالهم از وسیله نقلیه به سطح معابر باعث جریمه میشود، جاده ها را در پاکیزه نگه داشتن یاری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ورودی شهر رشت دائماً در حال پاکسازی/ پلیس راه متخلفان را جریمه کند

فارس من| ورودی شهر رشت دائماً در حال پاکسازی/ پلیس راه متخلفان را جریمه کند